Tadoussac - Matane

19 augustus 2012 - Sainte-Anne-des-Monts, Canada

Bonjour,

Vandaag  een ritje van Tadoussac naar Mantana. Eerst 200 km met de wagen en nadien de overstteek van St-Laurence rivier . Ongeveer 2u15. Met de wagen hebben we weer schitterende natuurbeelden gezien. Je kan enkele foto's bekijken op mijn facebook. Daar lukt de overdracht wel.  Op de veerboot was het genieten van het mooie weer en het zeezicht. Ons hotel is gelegen aan de zee. Fantasche zonsondergang vanuit onze kamer. Hier in Mantana kan je zalm in de rivier bewonderen. Maar dit was een tegenvaller. In de rivier 0,0 zalmen te bespeuren.  Waarschijnlijk liggen ze allemaal in de restaurants. Dus zijn we zalm gaan eten.

Morgen gaan we naar St-Anne-Des-Monts. ( 90 km )

Foto’s

1 Reactie

  1. Tom Mango:
    20 augustus 2012
    He , leuk om elke dag jullie verhaal te lezen, zijn benieuwd de kleurrijke huisjes te zien, en bravo Yves voor de reeds afgelegde kilometers. Hier is het na snikhete dagen terug een beetje ademen. Verder alles ok, groetjes