Walvissen

26 augustus 2012 - Montmagny, Canada

Bonjour,

Een ritje van Rimouski naar Montmagny, met een tussenstop in Riviere du loup. Hier in riviere du loup hebben we walvissen, belouga's, dolfijnen en. zeehonden gezien. Deze waren allen te vinden in de SInt Laurence rivier. De boottocht duurde 3u30. Maar het was de moeite waard. De walvissen hebben we gedurende tientallen minuten kunnen spotten. Fascinerend! Lengte van dit soort 15 meter.
Na de boottocht nog een uurtje rijden tot onze volgende verblijfplaats.
Morgen gaan we terug naar Montreal. We gaan het Olympisch stadium bezoeken. ( O spelen in 1976)
Oei het zal onze laatste volledige dag zijn!

1. De Moor Vera:
    27 augustus 2012
    Nog niet denken aan de laatste dag...
    Ik wens jullie alleszins een behouden terugreis toe !
  2. Annita:
    27 augustus 2012
    Belouga's zal ik eens moeten opzoeken, want ik weet niet wat dat is :-) Het is wel eens hele ervaring dat jullie walvissen in het echt gezien hebben. Ik wou dat ik er bij was.
    Het wordt wel tijd dat jullie naar huis komen want ik mis jullie hier. Ik hoop dat jullie veilig terug geraken, maar dat zal wel xxx