Parc de la Gaspesie
21 augustus 2012 - Percé, Canada
Bonjour,
Alweer een drukke dag vandaag : we zijn naar het parc van gaspesie getrokken waar we flink wat gewandeld hebben. De sentier mont Ernest Laforce (2u) met een fikse beklimming tot bovenaan waar we een zicht van 360° hadden met zon: adembenemend en we hebben "orignals" gezien. Wat een beesten zeg! Nadien een wandeling tot de Lac des A mericains (1u30) met regen. En om te eindigen bezoeken we de. Chute ste Anne. We waren net in een poster. Vandaag een kijkje op de berggebieden ipv zee maar wat is het schoon zeg.... Zelfs met een bui......
Morgen gaan we naar Perce. Naar het schijnt het mooiste. We kijken ernaar uit.

André & Marianne