Kennismaking
8 augustus 2012
Dag thuisblijvers,
Vanaf 15 augustus vertrekken Karine, Yves en Laura naar Canada. We landen in Montreal. Met de wagen maken we een 14 daagse rondreis in de streek van Gaspésie. (Quebec)
Vanaf 15 augustus kan je ons live volgen.
Tot binnenkort !

wens je een goed verlof
jms
Amuseer jullie daar !