Kennismaking

8 augustus 2012

Dag thuisblijvers,

Vanaf 15 augustus vertrekken Karine, Yves en Laura naar Canada. We landen in Montreal. Met de wagen maken we een 14 daagse  rondreis in de streek van Gaspésie. (Quebec)

Vanaf 15 augustus kan je ons live volgen.

Tot binnenkort ! 

3 Reacties

  1. Jean-marie:
    8 augustus 2012
    Hello yves,
    wens je een goed verlof

    jms
  2. De Moor Vera:
    8 augustus 2012
    Ik wens jullie alvast een prettige reis, een onvergetelijke tijd en genieten met z'n drietjes!
  3. Annita:
    9 augustus 2012
    Is er nog een plaatsje vrij in jullie bagage want ik wil mee :-(
    Amuseer jullie daar !