Dagje Quebec

17 augustus 2012 - Tadoussac, Canada

Bonjour,

Dagje in Quebec. 17-8
Onze boottocht was voorzien om 11u30. We hebben eerst wat rondgewandeld in de oude stad. Heel charmante mooie stad.
Voor onze boottocht is het niet drummen voor een plaatsje.  De boot telde 50 passagiers. ( capaciteit 400) De rondvaart op de St-Laurence duurde 1u30. Het weer was prachtig. Het was genieten. Nadien hebben we een hapje gegeten. We hebben een mooie promenade gemaakt langs het water en de stad met veeeeeel trappen. Goed voor de kuiten. Oei de tijd vliegt snel, het is al 19 uur. Wat zegt ons buikje? ........... Niets! Ons buikje kan toch niet praten! 
Smakelijk.
Morgen vertrekken we naar Tadoussac. Ritje van 250 km +\- 4 uur
Foto's vanaf morgen . Te weinig bereik om foto's door te sturen.
 
 

Foto’s